چرا نباید در فتوشاپ آرم درست کنید؟

Adobe Photoshop می تواند توانایی هر چیزی را داشته باشد به دلیل لمس عکس معروف است ، اما بسیار قدرتمند است که می تواند نقاشی دیجیتال ، ویرایش ویدئو ، طراحی وب و حتی کارهای هنری گرافیکی سه بعدی را به انجام برساند. در نتیجه ، ممکن است تصور کنید که طراحی لوگو در فتوشاپ امکان پذیر است. واقعیت اما بسیار پیچیده تر است.

علیرغم ظاهر ، فتوشاپ جادویی نیست. این ممکن است یکی از رایج ترین نرم افزارهای گرافیکی باشد – توسط همه افراد ، از عکاسان حرفه ای و طراحان گرافیک گرفته تا مادربزرگ هایی که عکس های خانوادگی را لمس می کنند. حتی ممکن است این محصول به یکی از آن محصولات نادر تبدیل شده باشد که به عنوان فعل مورد استفاده قرار گیرد (هر تصویر دستکاری شده معمولاً “فتوشاپ شده” بودن آن را متهم می کند).

به عنوان یکی از برنامه های برتر طراحی گرافیک در بازار ، فتوشاپ برای بسیاری از افراد با نیازهای متنوع ساخته شده است ، اما پروژه هایی وجود دارد که فتوشاپ نه تنها یک ابزار ناقص است ، بلکه بدترین ابزار ممکن است. به طور خاص ، هرگز نباید از فتوشاپ برای طراحی آرم استفاده شود. بگذارید در مورد چرا بحث کنیم.

الزامات طراحی لوگو


انتظار می رود که طراحی آرم در مارک تجاری نقشی داشته باشد ، و این تقاضا دارد که آرم همیشه در تمام نقاط تماس با یک تجارت وجود داشته باشد. بدین منظور ، تعدادی از بهترین روشهای استاندارد در هر دو الزامات زیبایی شناختی و فنی برای طراحی آرم پخته شده است.

ابتدا باید یک طرح آرم آماده شود تا در تعداد متنوعی به ظاهر نامحدود کار کند. برخی از این موارد از همان ابتدا کاملاً واضح است: کارت ویزیت ، سربرگ وب سایت ، سربرگ ، تی شرت و … اما با این فرض که تجارت شما مدتی به طول انجامد ، شما همیشه نمی توانید برای هر وضعیت پیش رو برنامه ریزی کنید. وقت بگذارید ، و ممکن است نیاز داشته باشید که از آرم خود ، مثلاً در یک وسیله نقلیه در حال حرکت یا یک بنر هوایی استفاده کنید.

 

همه اینها بدان معنی است که تصمیمات خلاقانه باید همه کاره بودن را در طراحی آرم در نظر بگیرند. این آرم چه به اندازه 100 فوت ارتفاع داشته باشد و چه به ابعاد تمبر پستی کوچک باشد ، باید به همان اندازه خوب به نظر برسد. این تمایل دارد به سبک هایی منجر شود که ماهیتی ساده انگارانه دارند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک لوگو با بیست رنگ و سایه پیچیده طراحی کنید ، اما جزئیاتی مانند آن در اندازه های کوچک گم می شوند. علاوه بر این ، چاپ رنگهای اضافی می تواند گران باشد ، این بدان معناست که شما ناگهان می توانید از طریق سفارش کارتهای بازرگانی ، خونریزی مالی کنید.

از لحاظ فنی ، نرم افزاری که آرم ایجاد می کند باید بتواند تغییرات عمده را در پرواز انجام دهد. طراح شما ممکن است یک آرم تمام رنگی ، یک آرم کاملاً سیاه و یک آرم کاملاً سفید ارائه دهد. اما بگذارید بگوییم ، به عنوان مثال ، شرکت شما در یک کار خیریه سرطان پستان شرکت می کند و می خواهد یک لهجه صورتی به آرم اضافه کند. در حالت ایده آل ، آنها مجبور نیستند فقط برای تغییر رنگ با طراح دیگری قرارداد ببندند.

به همین ترتیب ، آرم نهایی شما در یک اندازه استاندارد تنظیم می شود و شما باید قادر باشید این کار را بدون کاهش کیفیت تصویر ، کم و زیاد کنید ، این کار را می توانید با یک فایل برداری انجام دهید ، اما نه با تصویر شطرنجی آنچه که ما در اینجا به آن دست می یابیم این است که نرم افزار ایده آل برای طراحی آرم باید در سادگی تخصص داشته باشد و قابلیت همه کاره بودن را داشته باشد. حال بیایید نگاهی به فتوشاپ بیندازیم و ببینیم که چقدر این شرایط را برآورده می کند.

نحوه کار فتوشاپ

Adobe Photoshop در اصل همان چیزی بود که به نظر می رسید: برنامه ای برای کار بر روی عکس ها. بیشتر ابزارهای آن برای ویرایش عکس طراحی شده است ، به عنوان مثال تنظیم کنتراست و روشنایی ، از بین بردن لکه ها و ترکیب عکس ها در کلاژ.

https://99designs.com/blog/tips/logo-in-photoshop/

Related Post